VIDEO-GeenStijl: Terrorist uitschakelen. De Ongecensureerde Video

@Driewerf Hoezee | 10-01-15 | 10:11En daarom pleit ik er voor om per direct de hele familie van meneer de terrorist het land uit te flikkeren, opdat iedereen die in zijn voetsporen wil treden zich wel realiseert dat ie daarmee behalve ons vooral ook zijn geliefde pappa, mamma, broertjes en zusjes treft.Represailles noemen we dat in vakjargon.

Hahaha.En maar denken dat ze direct 72 maagden (ziek eigenlijk) krijgen...dhr Ellian legt het hilarisch uit met als voorbeeld bin laden:.Osama: Ik was weg. Plotseling werd ik wakker in een woestijn.

- Dat is pas een avontuur, hè?

Osama: Dat mag je wel zeggen! Voordat ik kon bewegen, kwamen vier lelijke engelen om mij te repareren. Ik vroeg ze waar die 72 houries bleven. Ongeduldig riepen ze: bek dicht!

- Wat een mirakel

Osama: Ja, het wordt nog erger! Nadat ik een paar dagen kilometers te voet had afgelegd, kwam ik in een andere woestijn. Daar wemelde het van de wanhopige moslims. Opeens was ik één van miljoenen. Aan deze werkelijkheid kon ik niet wennen. Van kinds af aan was ik niet één van duizenden, maar een bijzonder mens. Altijd stonden mensen om me heen. Ik was het centrum van mijn eigen werkelijkheid. Maar nu was ik een onderdeel van een mierachtige massa. .

hele artikel: www.elsevier.nl...

Dutch Peanut | 10-01-15 | 10:32

God wat had hier de boel ontploft bij zoveel "onnodige" agressie van de politie. Ze hebben niet voor niks speelgoedpistooltjes hier.Wat een daadkracht van die Fransen, nog een beetje een genoegdoening!

lanexx | 10-01-15 | 10:32

@Speertjespunt | 10-01-15 | 10:06Misschien dat we er toch maar op moeten vertrouwen dat de agenten getraind zijn en weten wat ze doen. Waarbij ik als eerste toe zal geven dat collatoral damage nu eenmaal niet uit te sluiten valt.

Verder wat @rara @10:04 zegt

Chiant | 10-01-15 | 10:32

Als martelaar willen sterven maar dan zelfmoord plegen.Zelfmoord is haram dus geen Paradijs voor deze, en de andere 2, knuppels.

Super Grover | 10-01-15 | 10:33

Lijkt mij inderdaad die agent die eerder in zijn eentje naae binnen ging...

ablacadabla | 10-01-15 | 10:33

@Ik was in Haren | 10-01-15 | 10:27Geiten hebben toch geen wol?

necrosis | 10-01-15 | 10:33

Maar wat als hij nou achter in de winkel was gebleven? Dan had hij toch veel meer slachtoffers kunnen maken? Daar was deze tactiek niet op berekend of mis ik iets? Wel respect voor persoon die als eerste (alleen) naar binnen gaat.

Vula | 10-01-15 | 10:33

Petrus Poortwachter of ze het nu doen met 20 of 100zolang die idioten maar gestopt zijn.gelukkig is dat gelukt ,en lag hij voor de laatste keer te bidden naar mekka...

ShoveASockinit | 10-01-15 | 10:34

Schande! De mensenrechten zijn hier geschonden, hij heeft geen eerlijk proces gehad. Ik vind dat de daders vervolgd moeten worden voor moord.

HoogToontje | 10-01-15 | 10:34

oh ga je hier liggen?eet dit!

-Wil- | 10-01-15 | 10:35

Matige planning en uitvoering van de bestorming. Daar zal het laatste woord nog niet over gezegd zijn..Dit moet beter. Het zal nog vaak nodig zijn.

Parel van het Zuiden | 10-01-15 | 10:35

Afgeknald als de laffe hond die je bent. Shoot to kill. Snelrecht, heet dat geloof ik. Geen medelijden hier. Tot ziens, opdat uw ouders trots op u mogen zijn. Nu alledrie die mafkezen vanuit een vliegtuig ergens in de IS woestijn flikkeren, en wegrotten maar. Lat0rz!

engheltje | 10-01-15 | 10:36

@Vula | 10-01-15 | 10:33"Maar wat als'-redeneringen zijn altijd onwaar omdat de premisse onjuist is.

rara | 10-01-15 | 10:36

Hij had gemakkelijk gearresteerd kunnen worden. Franse politie heeft overal achter de feiten aan gelopen.Vraag is wanneer de 4 doden vielen. Als dat na de inval is dan zal dit een casus worden op alle arresteatieteam-opleidingen.

Einde van de Domheid | 10-01-15 | 10:36

Lijkt alsof deze actie niet is uitgevoerd door GIGN..ben geen expert maar vond het er een beetje amateuristisch uitzien.

wyatt earp | 10-01-15 | 10:37

Die 4 gijzelaars waren al dood toen de politie binnenviel, daar kon de politie helaas niet veel aan doen. Waarschijnlijk zijn die meteen doodgeschoten toen Coulibaly binnenviel.

malang | 10-01-15 | 10:37

Ook slim om aan 2 kanten van de deur te gaan staan en dan op elkaar schieten.

lulleficatie | 10-01-15 | 10:37

loverlover1 | 10-01-15 | 10:19Speertjespunt | 10-01-15 | 10:06Wat weten jullie het allemaal goed!! Vast allemaal kennis die jullie hebben opgedaan vanachter de Playstation!! Knap hoor, jongens!Ga anders zelf eens bij de politie of het leger. Volg een gedegen opleiding. Plaats je zelfs een paar keer in de voorste vuurlinie.Dan hoor ik daarna graag nog een keer hoe ze het beter hadden kunnen doen.

Jimmydepimmy | 10-01-15 | 10:37

Zelfmoord is toch niet toegestaan bij de vrome moslim?

Dit IS toch zelfmoord!?

HalloIkBenGod | 10-01-15 | 10:37

Overigens leek mij dit juist het moment om hem levend te pakken. Dat was veel waardevoller geweest.

genitalix | 10-01-15 | 10:37

@psychonaut | 10-01-15 | 10:29

Vriend, ik ben geen alu hoedje en geen deskundige.... het enige wat ik zeg is dat ik mij niet kan voorstellen dat die meid in die supermarkt is geweest.... puur mijn mening, meer niet

Fatwabuster | 10-01-15 | 10:38

Cremeren die hap en als varkensvoer verwerken. Zal de volgende malloot afschrikken.

roze_bril | 10-01-15 | 10:38

@malang | 10-01-15 | 10:37

Klopt, zo heb ik het ook begrepen. Dus alle geroeptoeter hier dat het door de slordige actie kwam is weer eens onzin.

Supermatthijs | 10-01-15 | 10:39

Jammer dat hij doorzeefd is met kogels en sterft als martelaar dat is wat hij wouZe hadden helemaal niet moeten schieten dat was pas een straf

super-woman | 10-01-15 | 10:40

Ze moeten zo'n anti terrorisme team met alleen maar vrouwen maken, dan gaan ze niet naar de 72 maagden en was alles voor niets.

Sanderhg | 10-01-15 | 10:40

@ genitalix | 10-01-15 | 10:21In de Schilderswijk gebeurt het inderdaad al, tijdens Oud en Nieuw liepen er 150 ordebewakers rond van de As-Soennah moskee. Jozias van Aartsen was er blij mee, want het was nog nooit zo rustig in de Schilderswijk.Volgens Arnoud van Doorn kan de Schilderswijk het zo wel af zonder Politie.

Duifmans | 10-01-15 | 10:40

genitalix | 10-01-15 | 10:21Dit moet een week op de voorpagina van Geenstijl komen te staan!.

vmk | 10-01-15 | 10:40

@necrosis | 10-01-15 | 10:33En jouw shoarma bevat toch geen geit?

Ik was in Haren | 10-01-15 | 10:41

Einde van de Domheid | 10-01-15 | 10:36Als je goed kijkt, dan zie je in ieder geval 1 slachtoffer al achter het rolluik liggen, op het moment dat die opengaat. En de dader had de dag daarvoor ook al iemand gedood. De uitleg dat de 4 overleden gijzelaars dus al dood waren voor de inval, lijkt mij behoorlijk plausibel.

Jimmydepimmy | 10-01-15 | 10:41

Toch liggen de verhoudingen een beetje off-scale: 3 of 4 personen die het moeten opnemen tegen ruim 88.000 professionals.Whatever gets the job done zeggen we dan maar.

hakbarry | 10-01-15 | 10:41

Dat franse arrestatieteam heeft onderling wel wat te bespreken. Die instapprocedure loopt helemaal mis omdat nummer 2 bang wordt. Daardoor rent er maar 1 dappere diender naar binnen. Wat een amateurisme voor zulke getrainde politiemensen. Maar goed, we kennen niet voor niets de uitdrukking Franse slag.

rexmundi666 | 10-01-15 | 10:41

Hij had ook met een bomgordel naar buiten kunnen springen, dan was de faaltactiek duidelijker zichtbaar geworden.

BrutusBosch | 10-01-15 | 10:42

@ Fatwabuster | 10-01-15 | 10:38Ik neem aan dat de gijzelaars daar wel een verklaring over hebben gegeven. Maar ik zou denken dat je gelijk hebt, het lijkt natuurlijk schier onmogelijk door zo'n cordon weg te komen.

Lewis | 10-01-15 | 10:42

geen enkele vorm van medelijden met dit tuig

coolgen | 10-01-15 | 10:43

Nu is het wachten op de eerste advocaat die namens de familie van de gijzelnemer een schadeclaim indient en een diepgaand parlementair onderzoek eist of dit ook niet zonder bloedvergieten opgelost had kunnen worden.....

Lomo | 10-01-15 | 10:43

Geen expert maar voor mijn lekenoog ziet het er supermaf uit, die ene agent die naar binnengaat en als kogelvanger dienst doet? De agenten achter elkaar? Herinner me een gijzeling in Nederland waar ze met een tank/pantserwagen door een muur heen ramden lijkt me effektiever, glassplinters zijn gevaarlijk maar die kogels overal lijken me ook niet gezond.

bijna_raak | 10-01-15 | 10:44

genitalix | 10-01-15 | 10:21Dit moet een week op de voorpagina van Geenstijl komen te staan!.

vmk | 10-01-15 | 10:40

Vind ik ook! Ff voor de duidelijkheid. Ik ben niet de reaguurder die de oorspronkelijke tekst heeft gepost. Ik had m enkel opgeslagen.

genitalix | 10-01-15 | 10:44

Mooi filmpje om mee wakker te worden.

myrna1965 | 10-01-15 | 10:44

@Lewis | 10-01-15 | 10:42

exact.... is er overigens meer bekend over de achtergronden van de 4 slachtoffers, ik heb daar nog niets over gehoord of gelezen en ook nog geen bordjes gezien: "Je suis Juif"

Fatwabuster | 10-01-15 | 10:46

Ik heb eens gelezen dat als een moslim door een vrouw wordt gedood hij niet in het paradijs komt.Simpel dus: Vrouwelijke eenheden inzetten.En inderdaad als extra maatregel, ben je van plan een terroristische aanslag te plegen, dan word je gehele familie zonder pardon en geld uitgezet.

willem1 | 10-01-15 | 10:46

@Supermatthijs | 10-01-15 | 10:39Je had liever gehad dat de gijzelnemer de rest van zijn miserabele leven op kosten van de belastingbetaler opgeborgen wordt in een EBI?

necrosis | 10-01-15 | 10:46

genitalix | 10-01-15 | 10:21 & anderenDe aangehaalde tekst komt uit Dr. Peter Hammond's boek: Slavery, Terrorism and Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat.(CNN link: ireport.cnn.com...

(...) "The Netherlands -- Muslim 5.5%"

met zonder oordeel | 10-01-15 | 10:47

@Vula | 10-01-15 | 10:33Er was ingeplugd in het CCTV netwerk van de winkel. Dan weet je redelijk wie waar uithangt.

dugo | 10-01-15 | 10:47

@Jimmydepimmy | 10-01-15 | 10:37

Wel eens van boeken, documentaires, en rapportages gehoord? Er is best veel te vinden over het metier van antiterrorisme operaties. Dit is geen voorbeeld van hoe het moet. Opening forceren duurt te lang. Schietpartij is ongecontroleerd..Eventuele dapperheid staat niet ter discussie. Echter wanneer men verkeerde tactieken, methoden, en technieken inzet maakt dapperheid niets uit. In WO1 waren soldaten ook heel dapper. Ze werden echter zo het spervuur van machinegeweren ingestuurd. De uitkomst daarvan kunt u ook in Frankrijk bezichtigen.

Parel van het Zuiden | 10-01-15 | 10:47

100% dat die trut niet (meer) aanwezig was in tijdens,voor,of na de aanval in dat keppeltjes buurthuis.

wyatt earp | 10-01-15 | 10:48

@necrosis | 10-01-15 | 10:46

Nee, lees anders even het comment waarop ik reaguur. ...Roeptoeter

Supermatthijs | 10-01-15 | 10:48

Iedereen die Swat 1,2,3 en 4 heeft gespeeld weet hoe je de 'taart moet verdelen'!!1

Canis Spurcus | 10-01-15 | 10:50

@ mezelf | 10-01-15 | 10:47Ik ga het boek kopen.www.amazon.com...Quote van een customer review:"Among the interesting items in the book:- one of Muhammad's wives was 6 when he married her and 9 when he consummated the marriage.- most of the historical Biblical stories related in the Koran are factually incorrect.- Muslims are forbidden from having Jewish or Christian friends.- Jihad is the second most important duty of every Muslim.- only 5% of all slaves involved in the slave trade were sold in the United States.- half of all children born today in Belgium are Muslim.- there may be as many as 25,000 Al-Qaeda supporters in the UK.- Muslims comprise 4% of the population in Denmark, but consume 40% of the welfare spending.- 75% of the convicted rapists in Denmark are Muslim.- Muslims comprise 95% of the convicted rapists and 85% of the convicted murderers in France and Italy.- the average European woman has 1.5 children, the average Muslim woman living in Europe has 7 children.- non-Muslims have virtually no rights in Muslim countries.- since 1948, the 21 Arab countries have been involved in 30 wars, 63 successful revolutions, at least 75 failed revolutions, and the assassination of 36 heads of state."

met zonder oordeel | 10-01-15 | 10:51

@met zonder oordeel | 10-01-15 | 10:47in Nederland is het % al een stuk hoger. Hier worden namelijk geen moslims geteld uit religieus oogpunt, maar gedestilleerd uit het allochtonen aantal. Men is opgehouden statistieken naar religie bij te houden. Dat zou de Nederlanders veel ongeruster maken.

3e en ook 4e generatie moslims, en daar zijn er al heel veel van, zijn autochtonen en belanden automatisch buiten de moslim statistieken.

La Bailaora | 10-01-15 | 10:52

@gentalix en vmkDe tekst staat in deze link nog wat uitgebreider:ireport.cnn.com...

Asylum | 10-01-15 | 10:53

@Ik was in Haren | 10-01-15 | 10:41Ik eet al jaren geen shoarma meer, ik eet uitsluitend uit blik.Kattenvoer schijnt trouwens heel gezond te zijn....

necrosis | 10-01-15 | 10:54

genitalix | 10-01-15 | 10:44

Ben er niet zo van onder de indruk. Het was hier al duidelijk dat het een totalitaire ideologie is. Beter stuur je hem wekelijks naar linkse fracties of post je hem op joop. Daar hebben ze wel enig belang bij deze cijfers.

NiceGuysFinishLast | 10-01-15 | 10:54

Hier was ik gister ook nog tegenaan gelopen. Is niet recent en was afgelopen zomer... zegt genoeg als je m nog niet had gezien.

m.liveleak.com...

genitalix | 10-01-15 | 10:55

@necrosis | 10-01-15 | 10:54Maggie houdt het er aardig op vol...twitter.com...

Ik was in Haren | 10-01-15 | 10:55

Alle respect voor deze agenten, mij krijgen ze er niet voor.Wat duurt het tergend lang voor er een (!) agent naar binnen gaat, wanneer het rolluik omhoog is. Schieten lijkt ook weinig effect te hebben door het die hufter lukt naar buiten te stormen.

pseudo leuk | 10-01-15 | 10:56

@genitalix | 10-01-15 | 10:27Dan zal het ook nodig zijn te weten wie de schrijver van de tekst is,en of het hier een gedegen onderzoek betreft.Waarna de schrijver toestemming moet verlenen voor publicatie,en moet er vervolgens nog een dappere Nederlandse krant zijn die deze publicatie aandurft natuurlijk.Misschien gaan er dan ook wat oogjes open van de zogenaamd gematigde moslims die wellicht wel van goede wil zijn,en openlijk afstand nemen van deze verderfelijke ideologie door deze niet meer te praktiseren en een soort van verlichting aanbrengen binnen wat zei de religie islam noemen.Ik zou het wel weten als ik moslim zou zijn en deze cijfers onder ogen kreeg, gekoppeld aan de feiten van vandaag.

deraderendraaien | 10-01-15 | 10:57

Wat heeft dit soort gedoe toch eigenlijk best heel veel met de islam te maken. Vinden jullie ook niet, beste lieve Gutmenschen?Of zit de ontkenningskramp zo diep dat je nu even moet schelden dat het niet waar is?Nou toe dan, maar even.

Klaar?Hoe meer moslims in de potdicht gesloten moslimgemeenschap, hoe minder kansen de gematigde moslims hebben zich aan het keurslijf te onttrekken.Goed, moslim-bokjes mogen ongehinderd op blonde meisjes jagen, maar dat alleen maar omdat zij krijgers zijn - en de blonde meisjes de vrouwen van de overwonnen vijand.Een moslima die een blanke niet-moslim wel aardig vind, die kan maar beter ver uit zijn buurt blijven. Als ze weet wat goed voor haar is. En voor hem.

Jan Passant mk2 | 10-01-15 | 10:57

@Jimmydepimmy | 10-01-15 | 10:37Je hoeft helemaal niet een opleiding te volgen om te zien dat er gewoonweg veel tactische fouten gemaakt worden bij de bestorming van het pand. Moet je tegenwoordig overal expert zijn om gewoon je mening erover te mogen geven?Het ziet er redelijk amateuristisch over, dat kan omdat er levens op het spel staan, maar juist daarom zou er wat meer aandacht mogen gaan naar de planning en uitvoering. Als reaguurder en dus als leek zie ik al talloze fouten bij de bestorming... ben daarom benieuwd wat een 'expert' in deze zou zeggen.

loverlover1 | 10-01-15 | 10:58

deraderendraaien | 10-01-15 | 10:57Ja had ik verwacht. Wellicht een quote op de fp van geenstijl met een link naar de bron?

genitalix | 10-01-15 | 11:00

Mooi land dat Frankrijk maar de voertaal is binnen niet al te lange tijd geen Frans meer,en dat terwijl op vele vakanties ze weigerden een andere taal te spreken dan Frans..als ze nou een paar filialen laten stationeren van SAS ELITE dan komt het nog goed.

wyatt earp | 10-01-15 | 11:00

-weggejorist-

wyatt earp | 10-01-15 | 11:00

deraderendraaien | 10-01-15 | 10:57

Ja had ik verwacht. Wellicht een quote op de fp van geenstijl met een link naar de bron?

genitalix | 10-01-15 | 11:00

-weggejorist-

genitalix | 10-01-15 | 11:00

-weggejorist-

genitalix | 10-01-15 | 11:00

deraderendraaien | 10-01-15 | 10:57

Ja had ik verwacht. Wellicht een quote op de fp van geenstijl met een link naar de bron?

genitalix | 10-01-15 | 11:00

Plons.

Plukkiehaar | 10-01-15 | 11:00

islamthreat.com...

EvT | 10-01-15 | 11:00

Sorry voor dubbelposts ging wat mis..

genitalix | 10-01-15 | 11:01

Ik heb dat gifje nu al tientallen keren gezien en iedere keer loopt het goed af.Net als in een sprookjesboek.

leo de pejo | 10-01-15 | 11:03

Net fotografen die een celebrity uit de winkel zien komen.

Dark_Austrian | 10-01-15 | 11:04

Prima operatie trouwens.0 slachtoffers onder gijzelaars tijdens bevrijdingsactie.Gewoon via de voordeur.Ze moesten onverwachts de operatie inzetten.Via het dak had je een half uur moet zagen, of explosieven moeten gebruiken wat vast slachtoffers had opgeleverd onder de gijzelaars.Slechts 1 man naar binnen is het beste met als doel de gijzelnemer af te leiden en de situatie binnen in kaart te brengen. Als je met 10 man naar binnen gaat wordt de verwarring te groot en kans op veel crossfire zeker omdat tegenwoordig politie en terrorist in het zwart gekleed zijn.

geengeld | 10-01-15 | 11:04

Ik vraag me altijd af hoe het zit met die 72 maagden. Tovert Allah deze uit zijn hoed, zijn dat mongoloïde dochters van de profeet of 72 overleden maagden.

Drs. D. | 10-01-15 | 11:05

Oplossing is heel simpel. Elke jihadist die bij een aanslag betrokken is en wordt gedood, besprenkelen met varkensbloed. Hij gaat dan niet naar het paradijs maar naar de hel.

Ik weet zeker dan vele jihadisten zich dan niet meer opofferen voor hun ideologie.

Peppa9 | 10-01-15 | 11:05

dit is nog maar de prelude... na het middaggebed gaat het weer verder.

ganzo | 10-01-15 | 11:06

Zó vreselijk jammer dat deze klootzak het zelf wilde.

Thea | 10-01-15 | 11:07

@peppa9,

Had ik ook al gedacht, lijkt me sterk plan.

willem1 | 10-01-15 | 11:07

Een vertaling is er overigens al: ejbron.wordpress.com...

EvT | 10-01-15 | 11:07

Wat ik niet begrijp dat wanneer je weet dat er één (1) gijzelnemer binnen is, je daar met 30 man elkaar in de weg moet lopen.

daytripper | 10-01-15 | 11:08

Wat zo jammer is. Ik vind het een laffe loser, maar op grond van deze beelden gaan anderen hem als een martelaar eren.. Zoals Hitler geen graf kreeg, zo zou deze gast geen suicide by cop mogen verdienen..

Wolk | 10-01-15 | 11:09

Ziet er amateuristisch uit...

heidos | 10-01-15 | 11:09

Ik versta onder het begrip "bestorming" toch echt iets anders . Dit lijkt meer dringen voor een uitverkoop of voor de introductie van een nieuwe iphone met bijpassende hysterie.

daytripper | 10-01-15 | 11:11

Mijn god wat een amateuristisch gestuntel.Je vraagt je zelfs af waarom die terroristmeneer niet gewoon de achterdeur naar buiten nam.Volgens mij zie je z'n handlanger griet ook vrij duidelijk gewoon naar buiten rennen.

Piet_Snot | 10-01-15 | 11:12

Dat varken laat zich afschieten als een hond. Hoop dat Allah hem 72 maagdelijke leernichten geeft als straf.

BozeHenk | 10-01-15 | 11:12

Ze schieten maar in het wilde weg, terwijl die tent nog vol klanten zit. Was het niet 1 Shot= 1 Kill?

heidos | 10-01-15 | 11:14

Oplossing is simpel. Elke jihadist die bij een aanslag gedood wordt vervolgens overgieten met varkensbloed. Geen paradijs, geen maagden, enkeltje hel.Zeer effectief, geen enkele jihadist zal dan nog in zijn hoofd halen om zich op te offeren voor zijn ideologie. ( 100 % proof)

Peppa9 | 10-01-15 | 11:14

@daytripper | 10-01-15 | 11:11lol!

heidos | 10-01-15 | 11:15

Ik kreeg even een "bunny hop" counter strike deja vu.

impy | 10-01-15 | 11:15

Gaat Ollande nu ook kopjes thee drinken met diverse imams en met familie van die moslimpjes???Zo doen we het tenminste hier in Nederland.

meneer Q | 10-01-15 | 11:17

Na elke aanslag wordt er willekeurig één vergunning voor een Moskee ingetrokken. Na elke aanslag worden familieleden en vrienden van de dader gedeporteerd.."Nou, nou, dat is wel heel hardvochtig, Parel" zult u zeggen. Zo klinkt dat nu inderdaad. Over een jaar zullen deze stellingen genuanceerd en afgemeten klinken bij de voorstellen die steeds luider geroepen zullen worden..Waarbij ik vooral politiekcorrecte mensen wil wijzen op hun onmisbare bijdrage om het zover te laten komen. Het was tien jaar geleden allemaal zo veel makkelijker en minder draconisch op te lossen. Tikje minder instroom uit moslimlanden, wat meer afdwingen integratie en secularisatie. Maar goed, u wilde anders. U wist het allemaal zo goed..Nou, we zijn er hoor. Politiek correct Europa, bedankt. U heeft de Arabische Beast Wars naar onze stoep gebracht.

Parel van het Zuiden | 10-01-15 | 11:17

Die agent die naar binnen rent heeft een behoorlijk stel ballen.

noerg | 10-01-15 | 11:18

Men is opgehouden statistieken naar religie bij te houden.@La Bailaora | 10-01-15 | 10:52Ik neem aan dat je met 'men' het CBS bedoelt. Laatste cijfers m.b.t. islam dateren uit 2009. Als je wilt weten hoeveel gereformeerden er in Gelderland wonen en hoe vaak ze naar de kerk gaan beschikt 'men' wél over recente cijfers. Maar over het werkelijke aantal moslims per heden tasten wij volledig in het duister.Zorgelijk.

Ars Vivendi | 10-01-15 | 11:19

@Normpje | 10-01-15 | 10:18

Niet zo heel raar als er maar 1 terrorist binnen is en 30 collega's met schietende pistolen achter je :)

Machoclown | 10-01-15 | 11:20

Op 0.39 maakt hij een mooie zweefduik.

meneer Q | 10-01-15 | 11:20

@Parel van het Zuiden | 10-01-15 | 11:17

Je weet dat je een racist bent?.Dat zeg ik niet maar heel wegkijkend Nederland.....

Fatwabuster | 10-01-15 | 11:20

Beelde zijn van behoorlijke afstand genomen en vertekenen dus stevig qua diepte. Lastig om de poisitie van de agenten dus te beoordelen. Wel duidelijk dat het shoot to kill was, en niet op de benen om hem aan te houden. Goed werk dus.

Hoeki Oekema | 10-01-15 | 11:23

Fatwabuster | 10-01-15 | 11:20Moslims zijn geen ras.

vmk | 10-01-15 | 11:23

[/policorbullshitmodus]

necrosis | 10-01-15 | 10:13=Schitterend Woord!!! Die moet in de van Dale.

meneer Q | 10-01-15 | 11:23

Allah Gehaktbar

Schuinsmarcheerder55 | 10-01-15 | 11:24

@Fatwabuster | 10-01-15 | 11:20

Naturellement. Maar dat is tijdelijk. Het kromzwaard op de keel van onze samenleving zal dingen veranderen. Helaas willen veel wegkijkers nog even wachten tot er veel dode Nederlanders te betreuren zijn. Tientallen Fransen zijn nog niet genoeg op het politiek correcte altaar. Maar zoals gezegd, dingen gaan veranderen.

Parel van het Zuiden | 10-01-15 | 11:24

Lijken in een vat reusel begraven, dan komen ze niet in het paradijs volgens eigen leer

Zatkniss | 10-01-15 | 11:24

Zo die weet dat er niets meer is als je bent afgeknald. Ooooh nee dat kan niet!

Neuswiel | 10-01-15 | 11:25

Zeau, dat addergebroed kan zich niet meer voortplanten. Er wachten hem ook geen maagden.

Cosmic Traveller | 10-01-15 | 11:25

Even de Nostradamus uithangend - het weekend is nog niet afgelopen. En het nieuwe jaar ook niet. *borst nat maken*

chicago river | 10-01-15 | 11:26

Om als schietschijf een winkel binnen te lopen, waar een zwaar bewapende menskillende randdebiel met zelfmoordneigingen rond loopt, daar moet je wel heel moedig voor zijn. Mooie actie!Zowel ongeperforeerd, als geperforeerd heeft ie trouwens een rotkop, dus die 72 maagden kan die wel vergeten.

Schietmijmaarlek | 10-01-15 | 11:27

@vmk | 10-01-15 | 11:23

Dat hoef je mij niet uit te leggen vriend..... schakel maar over op Joop.nl en ga het daar even uitleggen, ik wens je er veel succes bij... ;-0

Fatwabuster | 10-01-15 | 11:27

Parel van het Zuiden | 10-01-15 | 11:17Al hoewel ik uw ideeën sympathiek vindt twijfel ik aan de doelmatigheid. De Israëliërs blazen altijd de huizen van terroristen op. Tot nu toe heeft het niet veel geholpen. Daarbij is de vraag of een moderne vorm van sippenhaft het antwoord is. De godwin spaar ik u

Zatkniss | 10-01-15 | 11:28

Gisteren op Sky News kwam Tariq Ramadan aan het woord.Volgens hem komt het allemaal door de "rechtse" politiek.En tot op heden weten deze lui niet de hand in eigen boezem te steken en geven een ander de schuld.Naar mijn mening is de rechtsere politiek het gevolg van en niet de veroorzaker.Maar och, wie ben ik.

willem1 | 10-01-15 | 11:28

One hundred and eightyyyyyyyy

major hangover | 10-01-15 | 11:28

lijkt wel net of ie zelf, vanaf de grond, nog 2-3x kan schieten..?

noerg | 10-01-15 | 11:30

Mijn hemel - wat zijn dat voor een onwerkbaar grote teams?-Hoeveel en wat voor tegenstand verwachtten die mannen wel niet?-Wát een melée...ze hebben ruim z e s uur de tijd gehad om het scenario door te exerceren...

bisbisbis | 10-01-15 | 11:31

Heerlijk

Franco 1975 | 10-01-15 | 11:31

noerg | 10-01-15 | 11:18Die was al dat wachten zat en wou voor 7uur thuis aan de warme hap zitten.

Risingson | 10-01-15 | 11:31

Maar mochten de Fransen zich nou vergissen en per abuis een bommenwerper naar Syrië in plaats van Irak sturen en die abusievelijk ook nog eens laden met nucleaire ipv conventionele bommen, en die dan op Raqqa laten vallen... Ik zou ze die Franse slag wel vergeven....Represailles. Een prachtig Frans woord en het gaat nog eens heel groot worden de komende jaren. Ik heb er hoge verwachtingen van. Het is namelijk ook de taal van Islam. Het zal begrepen worden. Maken we er een eenvoudige doctrine van. "Aanslag op onze bodem? Hoppa, en weer verdampt er een IS stronghold of Islamitisch heiligdom in een paddenstoel".Ergens moeten we er natuurlijk eens een keer een eind aan gaan breien. Allah wil het kennelijk zo...

Parel van het Zuiden | 10-01-15 | 11:34

Zou deze tekst niet in het Nederlands vertaald op de voorpagina van de krant kunnen als we er geld voor inzamelen denk je?@deraderendraaien | 10-01-15 | 10:24Nederlandse vertaling (uit het Duits!)ejbron.wordpress.com...

Ars Vivendi | 10-01-15 | 11:34

@necrosis | 10-01-15 | 10:2472 onbesneden kloppende klabanii. Je moer ze maar kunnen wegstoppen...

Driewerf Hoezee | 10-01-15 | 11:35

Ars Vivendi | 10-01-15 | 11:34

Laten we hopen op de fp van geenstijl

genitalix | 10-01-15 | 11:37

"Oplossing is heel simpel. Elke jihadist die bij een aanslag betrokken is en wordt gedood, besprenkelen met varkensbloed. Hij gaat dan niet naar het paradijs maar naar de hel.

Ik weet zeker dan vele jihadisten zich dan niet meer opofferen voor hun ideologie".Peppa9 | 10-01-15 | 11:05=====Ja, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, alhoewel ik moet zeggen dat het idee me -voorlopig- tegen de borst stuit.

malang | 10-01-15 | 11:38

En vraagt niemand zich eens af waarom ze alle 72 nog maagd zijn? Denk aan het credo 'Liever een ingereden Ferrari dan een splinternieuwe Dacia' !!

Wamoje | 10-01-15 | 11:38

@VanBukkem | 10-01-15 | 10:32Eigenlijk zou de overheid een speciale dienst moeten hebben, die personen als deze dader gewoon laat verdwijnen. Liefst voortijdig. Voortijdig de mensen wegmoffelen die een groot gevaar voor de staat vormen. Dat we nergens meer over lullen. Dat familie dan naar de pliesie stapt en de pliesie zegt: "u moet in de war zijn, u heeft helemaal geen zoon volgens ons systeem. Doei!" Of moeten we zoiets eng vinden?

Driewerf Hoezee | 10-01-15 | 11:40

Zoals meer mensen hier roepen de beelden bij mij ook vragen op over het optreden. Ik heb geen enkele ervaring met dit soort zaken of wapens (gelukkig!) maar een kogel wordt niet geremd door een stukje vlees op zijn weg. Zeker niet met de wapens waarmee deze mannen zijn uitgerust. Agenten/soldaten aan beide kanten van de ingang. Wanneer de gijzelnemer naar buiten stormt schieten beide kanten. Ook naar elkaar. Hoek is moeilijk te bepalen van deze opname maar het ziet er vreemd uit.

kenny harder | 10-01-15 | 11:40

Die ene agent is zeker heel dapper. Hij heeft een grotere kans door zijn collega's geraakt te worden, die schieten zonder te kijken, dan door de terrorist?

heidos | 10-01-15 | 11:42

Eerste schoten is gewoon dekkingsvuur.Al die schoten op de verdachte heeft 2 redenen:

1. Iedereen die dergelijk werk heeft wil ook een keer iemand neerschieten. (terroristen zijn verantwoorde doelwitten)

2. Dan hoeft niemand zich schuldig te voelen over het fatale schot!

Btw dat soort lui trainen wekelijks op hoe en wanneer ze schieten, ze weten echt wel wat ze doen!

En sta op tegen al het geloof!

13-666 | 10-01-15 | 11:43

Mijn mening:

1) Politie is bij voorbaat al te licht bewapend; ervan uitgaande dat de dader(s) kogelwerendevesten dragen is een handvuurwapen nutteloos en een 9mm mp5 praktisch ook. Het is sowieso bekend fenomeen dat een 9mm kogel niet direct dodelijk is (geen hoofd schot) en de dader dus gewoon door kan lopen.2) Te veel mensen, geen goede coordinatie/procedure3) Geen explosieven om de winkelpui (zijn meestal niet kapot te schieten) op te blazen; na het rolluik alsnog een dichte deur4) De enkele agent die naar binnen gaat loopt dwars door de vuurlinie van zijn schietende collega`s; dat hij het overleeft heeft is een wonder5) Een enkele man naar binnen is zelfmoord; als hij moet herladen of iets is er geen rugdekking; zeker bij meerdere daders6) Ondanks dat de actie overhaast is is er niet genoeg getraint op actie-intelligentie en op `instincten/gevoel` aanleren bij het arrestatieteam. Zodra het niet volgens procedure gaat is het team `kansloos`7) De schilden zijn lekker veilig; ook onhandig en zwaar. Hierdoor wordt het automatisch een statische actie ipv een dynamische snelle overompeling;8) Geen scherpschutter met zwaardere vuurdekking recht voor de winkel als overwatch.

kio | 10-01-15 | 11:43

@VanBukkem | 10-01-15 | 10:32Kunnen we dan niet gelijk ook het hele woonblok doen?

Pantservuist | 10-01-15 | 11:43

@Driewerf Hoezee | 10-01-15 | 11:40

U bent van de dictatuur, wellicht is Noord Korea een mooi land voor u.....

Fatwabuster | 10-01-15 | 11:44

@Zatkniss | 10-01-15 | 11:28

Oh dat zijn niet persé mijn ideeën. Gewoon even een tekstje over "things to come". Islam in grote getalen in Europa is het openen van Pandora's doos geweest dus ik ben het met u eens dat zulke slappe maatregelen nooit het probleem zullen oplossen. 'T was mijn flauwe manier om duidelijk te maken dat waar we nu Israel veroordelen om dit soort acties, we straks zelf om Israel beleidsinstrumentarium zullen smeken..Regeren is vooruitzien. Het had voorkomen moeten worden, genezen is bijna niet mogelijk...

Parel van het Zuiden | 10-01-15 | 11:44

9) De gijzelaars rennen alle kanten op; dit is het laatste wat je wilt als AT zijnde; hierdoor kunnen ze in kruisvuur terecht komen en alsnog onbewust het loodje leggen. Zelfs nadat ze buiten zijn worden ze niet tegen gehouden. Voor hetzelfde zitten er gijzelnemers tussen die ook vrolijk naar buiten lopen.

kio | 10-01-15 | 11:45

@necrosis | 10-01-15 | 10:54Ik had toch een bourgondischer idee bij de reaguurder van jaar. Sterkte.

Driewerf Hoezee | 10-01-15 | 11:48

Zelden zo'n onprofessionele "bestorming" gezien. Dit is werkelijk met de Franse slag. En niet toevallig raakte een agent gewond door een kogel van zijn eigen makkers.Door Coulibaly levend te vangen hadden ze vele would-be-terroristen op andere gedachten kunnen brengen, die kans laten ze grandioos voorbijgaan.+1 voor de agent die als eerste binnen ging- zeer veel voor de aktie in het algemeen

Nonkel Frituur | 10-01-15 | 11:51

@Fatwabuster | 10-01-15 | 11:44Ja ik ging te ver, u hebt gelijk. We moeten zoiets eng vinden. @Svennusmax, ik kom NIET naar u toe deze winter!

Driewerf Hoezee | 10-01-15 | 11:52

Goed zo! De hackers van Anonymous verklaren moslimextremisten de oorlog!! Vooral die klootzakken op youtube/twitter/facebook blokkeren. Hoe minder ze de wereld kunnen bereiken hoe beter.www.nu.nl...Lang leve Anonymous! Hulde! Bedankt alvast!!!

Frikandel_met_mayo | 10-01-15 | 11:53

Wamoje | 10-01-15 | 11:38Ik moet altijd gniffelen om die 72 maagden. Het feit dat deze religie als zijn allerhoogste paradijselijke beloning in weze een eeuwigdurende hoerenkast in het vooruitzicht stelt, dan weet je vrijwel precies wat voor type mannetjes zich tot die religie aangetrokken voelen.

Adversary | 10-01-15 | 11:54

Geen slecht woord over deze politieactie. Niet lang lullen en onderhandelen maar ingrijpen. Laten zien dat je baas in eigen land bent en dat niks getolereerd wordt. Volgende keer wel in varkensvet gedrenkte kogels gebruiken, dat ontneemt hun de eer als martelaar te sterven. De reacties van de bed-weters hier over hoe de politie het beter had kunnen doen doen mijn maag draaien.

Hulde!!!

Kattootje | 10-01-15 | 11:54

Eerst schieten en dan vragen , zo doen ze dat daar inFrankrijk, petje af voor de politie.

Eurotokkie | 10-01-15 | 11:57

Je ziet als dat rolluik open gaat al direct een lichaam liggen. Links tegen de muur lijkt ook iemand te liggen die tijdens de schietpartij beweegt, maar kan ook iets anders zijn. Verder lijkt het alsof de terrorist nog vuurt terwijl hij op de stoep ligt. Dat kan verklaren waarom de agenten buiten één voor één nog een keer schieten, wat het geheel nog iets grappigs geeft.

Al met al een geslaagde actie waarbij geen gijzelaars zijn omgekomen.

Frits de Vriez | 10-01-15 | 12:00

Dat SWAT team was een grote faal. Op een ander filmpje kon je ook zien dat ze een flashbang tegen de glazen deur aangooide die dus vervolgens terug stuiterde tussen de benen van het SWAT team. Maar goed, ik zou niet in hun schoenen willen staan.

XaleX_2 | 10-01-15 | 12:04

-weggejorist-

fingers | 10-01-15 | 12:04

Wat zou er met de kadavers van deze onnozelen gebeuren. Als ze teruggegeven worden aan de familie dan krijgen ze volgens mij een heldengraf. Ik zeg oplossen in een vat met zuur.

De langste thuis | 10-01-15 | 12:05

@Asylum | 10-01-15 | 10:09www.examiner.com...

namensmijnhond | 10-01-15 | 12:07

Dit zou weleens dagelijks kost gaan worden.

Bad Ass Justice | 10-01-15 | 12:09

Die vijf procent homo-jihadi's, krijgen die 72 geile jongetjes daarboven? Pech als je op voorhuidjes valt

worst_kees | 10-01-15 | 12:16

Ik had sterk het idee dat die terrorist nog probeerde te ontsnappen. Dat liep dus even verkeerd af.Klein technisch vraagje" Waarom kan die camera niet stil gehouden worden op dat soort belangrijke momenten? Zenuwen? Slecht statief? Moest nodig naar toilet?

De wandelaar | 10-01-15 | 12:23

Nonkel Frituur | 10-01-15 | 11:51Eens, maar jij stond daar niet in uniform ´iemand´uit te schakelen. Daarbij, de ´kennisenkring´ van deze Mr. en Mw. Hayat worden echt wel goed uitgepluisd. Het is plus en min. Min vooral voor slachtoffers en nabestaanden. Hoop dat dit in Europa niet ´de waan van de dag´ wordt.

chicago river | 10-01-15 | 12:24

De wandelaar | 10-01-15 | 12:23Hij werd uit de winkel gejaagd door een vrouwelijke politieagente en buiten stonden er nog 71 .

Eurotokkie | 10-01-15 | 12:27

Schwalbe

Damrakker | 10-01-15 | 12:27

@DeLangsteThuis

Aan de verkens voeren op een Franse kinderboerderij

Darkwater | 10-01-15 | 12:30

Nu nog even zn kop vastprikken op de Eiffeltoren en klaar. Oh nee, zo ging dat eeuwen geleden..

Tsjernodebiel | 10-01-15 | 12:33

Het is dat ik niet creatief ben anders monteerde ik er even een Blanka in. Die trip slip bij het naar buiten treden is te whoopsie om links te laten liggen

Handsomeboy | 10-01-15 | 12:36

De Koerden ruimen ISIS op. Zie hier hoe NSFWwww.liveleak.com...

DiekoThaKurd | 10-01-15 | 12:39

De supermarkt-terrorist had donderdagochtend ook deze 27 jarige beginnende politie-agente doodgeschoten:

www.dailymail.co.uk...

De politie valt bij die bestorming letterlijk over elkaar heen om deze cop killer zo snel mogelijk in een gatenkaas te veranderen. Iedereen wil blijkbaar met de eer kunnen strijken. Misschien toch handiger om dit de volgende keer aan wat meer klinische opererende gespecialiseerde leger-eenheden over te laten. Maar die zaten waarschijnlijk allemaal al bij die broertjes in dat dorp buiten Parijs, ze moesten nu snel handelen en improviseren.

Outsider-Inside | 10-01-15 | 12:48

@fingers | 10-01-15 | 12:04Ik ben niet verder gekomen dat wat extra blikken snert tot nu toe. Lijkt me wel een eng buitenland als je jezelf al moet gaan bewapenen.

Driewerf Hoezee | 10-01-15 | 12:54

@Outsider-Inside | 10-01-15 | 12:48

Helemaal met u eens. Eindelijk iemand die begrijpt hoe het in hij-of ik-situtaties eraan toegaat. Waarschijnljk, net als ik, nog in de jaren '60 of '70 in militaire dienst gezeten...? Dat kan de huidige generatie zich maar moeilijk voorstellen.

De wandelaar | 10-01-15 | 12:55

Wat mij vooral opvalt is dat met de huidige techniek, de camera's nog steeds geen HD zijn ?Of zou het bewust allemaal korrelig gemaakt zijn voor 'publiek' gebruik, omdat de terroristen ook meekijken.

StijlloosInkoppertje | 10-01-15 | 12:56

Dat Swat team, waren toch wel allemaal vrouwen met in varkensbloed gedrenkte kogels mag ik hopen?

LostSandWich | 10-01-15 | 13:04

LostSandWich | 10-01-15 | 13:04

Ja, tuurlijk, anders keert ie terug als zombie...

Rachar | 10-01-15 | 13:08

Enige conclusie die ik kan trekken is: stel je bent een moslim-meid, dan is het van de hoogste urgentie om je zo snel mogelijk te laten neuken in iedere gat, enige manier om niet in zo'n 72 maagden-harem te belanden.

Onze man in Mockba | 10-01-15 | 13:16

Er zijn dus drie fouten gemaakt, ze besloten niet gelijktijdig aan te vallen met hun collega's in Dammartin (l) ze lieten de 26-jarige Hayat Boumeddiene ontsnappen (ll) en hebben een agent alleen naar binnen laten gaan (lll)

WillieWow | 10-01-15 | 13:20

kio | 10-01-15 | 11:43

jezus man wacht nou maar wat rapporten af, met al je overhaaste mening. Dit waren RAID echt niet de eerste de beste

gelachewoar | 10-01-15 | 13:23

En dat allemaal omdat er een paar mensen een stripverhaaltje niet leuk vonden..

Eeeek-A-Mouse | 10-01-15 | 13:25

En dat allemaal omdat er een paar mensen een stripverhaaltje niet leuk vonden..

Eeeek-A-Mouse | 10-01-15 | 13:26

En hebben vooraanstaande Moslims en linkse rakkers al lopen zeiken met hun 20/20 hindsight dat ze niet op hem hadden mogen schieten terwijl hij op de grond lag? Of is dit net een iets te heet vuurtje voor ze?

Maarja, een Moslim die nog even vier Joden de dood in jaagt vanwege iets dat niks met Israël of het Jodendom te maken heeft. Dit is dus waarom ik zo hard schijt van al die politici die brullen dat het niks met de Islam te maken heeft. Jodenhaat is net zo Islamitisch als Halal vreten en genitaliën verminken. En het is een klap in het gezicht van de Joodse gemeenschap om éérst de Moslims te appeasen met die onzin. We hebben gewoon de Nazi's helemaal opnieuw binnengehaald, en ook nu mogen we geen bevriende staatshoofden beledigen.

Piet van het Padje | 10-01-15 | 13:34

Hier een iets andere versie van de bevrijdingsactie: www.youtube.com... . De operatie lijkt wel met de Franse slag te gaan.Ze lopen met veel lawaai naar de roldeur die tergend langzaam open gaat. Vervolgens gaat er maar 1 agent naar binnen en trekken de andere zich al schietend terug? De terrorist wordt pas geraakt als hij op 1,5 meter afstand is. Hij moet bijna smeken om een kogel. De gijzelaars hebben in het gedrang moeite om naar buiten te komen, lopen alle kanten op en worden niet bepaald goed opgevangen. De gewonde agent duwt zichzelf in veiligheid, slechts half geholpen door 2 collega's, waarvan er één zelfs weer wegloopt richting de actie die al voorbij is. Geen draagbaar of hospik te bekennen. En als klapstuk lijkt er iemand op zijn dooie gemak het zebrapad over te steken, alsof hij net boodschappen heeft gedaan. Kan dit niet beter? Gelukkig lijkt het betrekkelijk goed afgelopen.

weps | 10-01-15 | 13:39

mooie om te zien . en wat is er met ze jihad liefje gebeurt?

rob1987 | 10-01-15 | 13:43

Doet je bloed koud worden...

Glas Koning | 10-01-15 | 13:53

Zon filmpje is dus een prachtig voorbeeld voor toekomstige martelaars. De broers wilden dit precies zo hebben, dus ook maar gekregen...

potverdrie | 10-01-15 | 13:55

Nou wie hier zegt dat de agenten maar wat schoten. Nee hoor die wisten precies wat ze deden.Voor de terrorist werd enkel de mogelijkheid geschapen de weg naar buiten.Dit werd op proffesionele manier met een granaat gedaan.Die druk veroorzaakte zodat hij naar voren werd gedwongen.Daar was nu de eerste agent voor om de weg naar rechts af te sluiten.Het blijkt ook wel uit het feit dat ze wisten wat ze deden omdat er geen enkele gijzelaar is omgekomen bij de aktie.Nee ditwas werkelijk een aktie uit het boekje.Al leek het soms chaotisch.Geloof me in nederland hadden ze het echt niet beter kunnen doen.De terrorist kon nergens meer heen door het spervuur en werd deskundig 1 richting op gedwongen. Namelijk richting dood.Mooi afgescheiden van zijn gijzelaars.Nee de franse politie heeft laten zien dat ze echt wel wat kunnen.Sterker nog hier had zoiets dagen langer geduurt want hier gaan ze eerst nog praten met de terroristen en thee drinken.Franse politie is niet zo.Die durven orde op zaken te stellen en zien snel in. Praten heeft geen zin met zulke beesten.Ik eet er vanavond een stokbroodje met boursin op.Goed werk van die gasten .Zo reken je af met die wrede beesten.No Mercy.

tweetybird | 10-01-15 | 13:56

ze hadden die gozer ook pootje kunnen haken.

3Xniks | 10-01-15 | 13:56

Wooooohooooo kutvent! Sterf!sterf!sterf!Vies kutvolk!

Gaan we nou eindelijk onze politie zwaarder uitrusten, of haatvolk eruitschoppen of levenslang guantanamoen

toerbaas | 10-01-15 | 13:59

3Xniks | 10-01-15 | 13:56

Nee dit was gewoon opdracht shoot to kill.Fransen hebben geen zin in lange rechtzaken en belasting verspilling aan zo'n stuk vuil.Het werkt daar net toch effe iets anders als hier.Daar praten ze minder en drinken geen thee.Hadden we hier maar iets ook van die mentaliteit.Met terroristen van de islam valt nooit te onderhandelen.Dat hebben ze daar nu wel begrepen.Geloof mij maar.

tweetybird | 10-01-15 | 14:05

Inderdaad een rare actie.Dat autootje ook wat ervoor staat, had dat even weggesleept en iets kogelwerends ervoor in de plaats. Dan hadden de gegijzelden vrijwel direkt veilig geweest, ipv nog eerst honderden meters te moeten lopen.En dan die ene politieman die naar binnen vliegt en de rest die allemaal met de franse slag staan te schieten, terwijl je de gegijzelden achterin de winkel de kogels om de oren ziet vliegen.En als dan de gegijzelden naar buiten willen sprinten knalt er ook nog eens een flashbom voor hun voeten, zodat je niemand meer kan zien daardoor.Dat alles met een sisser afloopt, is dan ook een klein wonder in mijn optiek.

Eeeek-A-Mouse | 10-01-15 | 14:07

@Chiant | 10-01-15 | 10:32Mja mogelijk, maar dit zag eruit als een typische COD/CS match waarbij ze zich achter dezelfde muur/deur verschuilen en maar op goed geluk wat schoten plaatsen. En ze zitten daar met 20 man voor de deur.

Vooral ook als ie naar buiten komt stormen lijkt het me dat er wel 1 of meerdere door friendly-fire zijn geraakt. Nou is dat met dergelijke bepakking niet direct dodelijk, maar het valt wel op. Plus dat ze vooral handpistolen gebruiken en een (half/semi)automatisch pistool misschien veel beter was. Nee, SWAT e.d. zie je dit echt wel anders aanpakken.

Ik snap ook niet dat ze er niet ergens een wand uit geblazen hebben of via het plafond zijn gekomen, dat verrast meer en je zit niet met een clusterfuck waar iedereen op een hoopje staat.

Een explosief had echt veel schade kunnen doen daar.

Martinspire | 10-01-15 | 14:09

Grote klasse zoals ze met hem afrekenen. Heb er wel 10* naar gekeken. Ben benieuwd hoe die stomme nikker het nu vindt in het hele grote niets.Had hier nooit gekund, de politie kijkt wel linker uit, dan krijg je weer te maken met een een of andere advocatendebiel of D66 rechter.

KarelMarks | 10-01-15 | 14:09

@Cochisejicarilla | 10-01-15 | 10:08

Heerlijk om te zien? Dit is precies wat hij wilde. Sterven als een martelaar.

Heerlijk zou zijn om hem in een ruimte op te sluiten waar hij het oosten van het westen niet kan onderscheiden en hem voor de rest van zijn leven varken te voeren.

Sumato | 10-01-15 | 14:17

Ze zijn i.d.d. blijer met de dood dan met dat kudtleven dat ze nu hebben.

Berthe | 10-01-15 | 14:20

Bij ons is de zwarte Piet discussie toch minder gewelddadig..

priwax | 10-01-15 | 14:23

@rara | 10-01-15 | 10:04@Cabauter Cleautzak | 10-01-15 | 10:12engheltje | 10-01-15 | 10:36@roze_bril | 10-01-15 | 10:38@Peppa9 | 10-01-15 | 11:05@BozeHenk | 10-01-15 | 11:12@Kattootje | 10-01-15 | 11:54LostSandWich | 10-01-15 | 13:04Sumato | 10-01-15 | 14:17

Doe eens lief tegen varkens en honden.

Watching the Wheels | 10-01-15 | 14:25

Wordt z'n lijk nou nog even aan de kant getrapt wanneer die gijzelaars naar buiten komen? Zoja, +1

Jappuh | 10-01-15 | 14:29

Welkom in 2015.Wát een ellende allemaal ...

Remi 1 | 10-01-15 | 14:32

Het lijkt erop dat ze geen rekening houden met een granaat. Zo'n idioot komt de winkel uit rennen en zo'n compleet team staat op 1 meter afstand met uitgestrekte hand te schieten.

Watching the Wheels | 10-01-15 | 14:45

Wat een Franse faalhazen.Hier zie ik reaguurders die duidelijk experts zijn in dit soort situaties en waarschijnlijk meer ervaring hebben dan die Franse mietjes.Volgende keer moeten die Fransen gewoon de comments volgen om alles tot een goed einde te brengen.Heil de expert-reaguurders!!

Halve Duitser | 10-01-15 | 14:46

Ze hebben ook weinig keus natuurlijk. Geluk gehad dat het niet nog erger is afgelopen. Wat een ellende inderdaad.

Watching the Wheels | 10-01-15 | 14:47

Paar observaties:1. Het ziet er misschien lullig uit maar de aanpak was ongelooflijk effectief. Geen nieuwe slachtoffers als direct gevolg vd bestorming2. Leunstoel generaals die wat boeken hebben gelezen over anti-terreur en special ops en hier een oordeel overvallen hebben we hier in ovefvloed.3. Vergeet niet dat de start werd gedicteerd door de gebroeders in de drukkerij. Niet door de gign. Er zal dus noodgedwongen wel wat geïmproviseerd zijn.4. Ik geloof er werkelijk geen ene reet van dat die dame er tien nog was. Werd ook bevestigd door voormalige delta forces officier.bij CNN die dit baseerde op het gedrag van de gijzelaars. Bovendien wisten de frambozen precies wie er in het pandje waren. Dit is eigen invulling van media toen bleek dat ook mevrouw werd gezocht.

Gen. Maximus | 10-01-15 | 15:00

De herintroductie van de guillotine, dit keer met een bot mes, lijkt me hèt middel waarmee de onschuldige burger tevreden kan worden gesteld als hij ziet dat vergelding voor bloedvergietend terrorisme ook werkelijk vergelding betekent.

Willibald von Klúúúk | 10-01-15 | 15:08

@Gen. Maximus | 10-01-15 | 15:00ad 1 Kunnen we onmogelijk nu al (zonder pathologisch onderzoek) 100% zeker weten. Eerst maar eens de feiten op een rij. Grote held die kerel die als eerste naar binnen ging. Weinig twijfel bij die man.

Watching the Wheels | 10-01-15 | 15:10

Hmm, m'n post is weggejorist, alleen snap ik niet helemaal waarom? Wat was er mis met concluderen dat de politie niet helemaal tactisch was? Anderen concluderen dit hierboven ook. Die lui schieten elkaar bijna de kop eraf in crossfire.

Speertjespunt | 10-01-15 | 15:17

Heerlijk om te zien hoe deze vieze schoft vernietigd wordt, bedankt!

The Major | 10-01-15 | 15:17

Nee niet 100% idd. Maar er zijn al meerdere getuigenissen die dit claimen. En je ziet sowieso al 1 roerloos lichaam liggen wanneer rolluik op gaat. Dus ik neem het maar even als werkhypothese

Gen. Maximus | 10-01-15 | 15:22

Speertjespunt | 10-01-15 | 15:17Joris is net een soort Leo Blokhuis en over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Jimmydepimmy | 10-01-15 | 15:28

Wat een loser ben je als je je zo als een laffe hond laat afknallen, Mooi ook die stuiptrekking na het genadeschot

J.Klepzeiker | 10-01-15 | 15:36

Wie zegt er dat dan vrouw mens op de loop is missschien willen ze ons dat wel doen geloven terwijl ze op dit moment op de "pijnbank" ligt.Misschien hebben ze na haar getagd te hebben laten gaan en gaan ze nu aan de hand van haar bewegingen na hoe de heel cel is opgebouwd.

Umberto die trotzoni | 10-01-15 | 15:36

Ik hoor en lees veel commentaar over hoe het allemaal verliep daar. Voor de duidelijkheid, het gaat niet zoals in een speelfilm of op de playstation. CQB (close quarters battle) is wel iets anders hoor, het lijkt chaotisch maar iedereen weet wat ze aan het doen zijn. Hier wordt dag in dag uit op getraind in het echt, niet op de playstation!

The Major | 10-01-15 | 15:37

Reageer ook

Je bent ingelogd als: (Uitloggen)

Probeer trouwens eens de totaal officieuze niet-ondersteunde third-party GeenStijl extension die compleet niet door ons ondersteund wordt en volledig op eigen risico is.

Je bent niet ingelogd, klik hier om dat wel te doen: login of doe een CookieSync.

Allochtoon-o-meter

Babyboometer

10-01

  1. 12-jarige crimineel naar rechter om wapenbezit
  2. EXCLUSIEF - Waarheid achter problematiek Parijs
  1. Hans Jansen - De nieuwe heldhaftigheid
  2. HELE DAG HARDE WINDSTOTEN OP JE MUIL!
  3. Terrorist uitschakelen. De Ongecensureerde Video
  4. Prof Pinto - IS en Iran, een giftige cocktail

09-01

  1. Wargasm II: de mooiste dames van de IDF
  2. VVS Video: Hans Teeuwen over de Ware Islam
  3. ENDGAME. CHARLIE HEBDODERS DOODGESCHOTEN
  4. Goedklinkende Engelse quotes in de VrijMiBo
  1. januari 2015
  2. december 2014
  3. november 2014
  4. oktober 2014
  5. september 2014
  6. augustus 2014
  7. meer
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/01/islamterrorist_uitschakelen_on.html